Niet tevreden?

Retourneren en Garantie

Niet tevreden

Retourvoorwaarden

We begrijpen dat het soms voorkomt dat je een bestelling wilt retourneren. Bij Voets Bedrijfskleding bieden we een gemakkelijke retourservice onder de volgende voorwaarden:

  • De kleding mag niet gedragen of gewassen zijn. De kleding moet ook voorzien zijn van de originele kaartjes en stickers.
  • Kleding dient binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling te worden geretourneerd.
  • Het pakket wordt alleen retour genomen wanneer de originele pakbon is toegevoegd.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een fout in de levering of een beschadigd product.
  • Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij het binnen 5 werkdagen en storten we het bedrag terug op de door jou gebruikte betaalmethode.
  • Retourneren in de showroom is mogelijk.

Wij helpen graag.

Garantie

Wat valt onder garantie?

  • Indien je bedrijfskleding binnen een redelijke termijn defect raakt door fabricagefouten, zoals het losraken van een naad of andere productiefouten, valt het product onder garantie.

Wat valt niet onder garantie?
Er zijn situaties waarin een product niet onder garantie valt. Dit betreft onder andere: 

  • Schade door verkeerd gebruik: Denk aan het per ongeluk beschadigen van de kleding door bijvoorbeeld het wassen, het dragen van kleding bij ongeschikte werkomstandigheden, of het niet volgen van de verzorgingsinstructies.
  • Normale slijtage: Zoals slijtage van de stof door intensief gebruik, zoals schuurplekken, of het verlies van elasticiteit door herhaaldelijk wassen.
  • Verkeerd onderhoud: Schade door het gebruik van ongeschikte reinigingsmiddelen, oververhitting van het strijkijzer of het niet volgen van de aanbevolen onderhoudsinstructies.

  • Wanneer de schade te maken heeft met de gepersonaliseerde elementen (zoals bedrukking of borduring) die na aankoop niet door ons zijn aangebracht, kunnen wij geen garantie bieden.
  • Gebrek te wijten aan verkeerde pasvorm.
  • Een beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid, nalatig onderhoud, of een gebrek is ontstaan door wassen of drogen.
  • De oorzaak is te wijten aan externe invloeden zoals wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.

Gezien de vele merken en productgroepen binnen ons pakket hebben we te maken met verschillende garantiebepalingen. Neem bij garantie altijd contact met ons op per mail, dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Om het afhandelen te versnellen raden we je aan om een aantal foto’s van de klacht mee te sturen.

icoon-afhalen
Retourneren
Klik hier en vul het retourneerformulier volledig in om een product retourneren.




    icoon-geld
    Geld terug
    Binnen 5 werkdagen het geld terug.
    icoon-garantie
    Garantie
    Neem altijd contact met ons op per email, dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken.